Εργαστήρια Δεξιοτήτων Γ'

Θεματικός Κύκλος:

Φροντίζω το Περιβάλλον

Επιμέρους Θεματική Ενότητα/Υποενότητα:

Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά

Ο δικός μας τίτλος:

«Ταξιδεύω με το τρένο»

Στo πλαίσιo του εργαστηρίου δεξιοτήτων η Γ τάξη πραγματοποίησε τις εξής δράσεις στον 1ο κύκλο:

  ·       Οι μαθητές γνώρισαν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και πιο συγκεκριμένα τα τρένα και την ιστορική τους εξέλιξη παγκόσμια ως ένα σημαντικό στοιχείο της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς. Εστιάσαμε ιδιαίτερα στο τρενάκι του Πηλίου που αποτελεί σπουδαίο κομμάτι της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς για το Ν. Μαγνησίας.

·    ·      Έγινε ομαδικά μία κατασκευή κολάζ με διάφορες εικόνες από τρένα όλων των τύπων στο πέρασμα του χρόνου:

·      ·     Oι μαθητές κατασκεύασαν ένα πολύχρωμο τρενάκι:

·      ·     Έγινε ανάγνωση του παραμυθιού του Ευγένιου Τριβιζά «Ο Λαίμαργος Τουνελόδρακος» και στη συνέχεια οι μαθητές κατά ομάδες επιδόθηκαν στην δημιουργία ενός κολάζ:

 

·     ·      Πραγματοποιήθηκε συνέντευξη του κ. Δημήτρη Νικολάου ,του Περιφερειακού Διευθυντή των Σιδηροδρόμων Θεσσαλίας,ο οποίος απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις των μαθητών.

Eikona 1

 

 

Θεματικός Κύκλος:

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

 

Επιμέρους Θεματική Ενότητα/Υποενότητα:

 

Συμπερίληψη,αλληλοσεβασμός,διαφορετικότητα

 

Ο δικός μας τίτλος:

 

«Όλοι διαφορετικοί- όλοι ίσοι»

 

Στo πλαίσιo του εργαστηρίου δεξιοτήτων η Γ τάξη πραγματοποίησε τις εξής δράσεις στον 2ο κύκλο:

 

·         Οι μαθητές έμαθαν για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Επίσης, γνώρισαν τις διάφορες μορφές αναπηρίας που υπάρχουν και απέκτησαν σεβασμό και ενσυναίσθηση απέναντι στα άτομα με ιδιαιτερότητες και κατανόησαν την έννοια της διαφορετικότητας.

 

·         Συμμετείχαν σε μουσικοκινητικές δραστηριότητες και παιχνίδια ρόλων, μέσα από τα οποία ανέπτυξαν περισσότερη ενσυναίσθηση, μπαίνοντας στη θέση του άλλου και εμπέδωσαν καλύτερα τη διαφορετικότητα.

 

·         Επίσης, προβάλαμε σε βίντεο το παραμύθι του DavidMcKee «Ο Ελμέρ ο παρδαλός ελέφαντας» https://www.youtube.com/watch?v=xjRiS2GHeO0 και στη συνέχεια

 

οι μαθητές ζωγράφισαν όπως αντιλήφθηκαν το παραμύθι και κατανόησαν ότι όλοι μας έχουμε τις ίδιες ανάγκες και τα ίδια δικαιώματα.

 

·         Επιπλέον, ήταν πολύτιμη η συμβολή δύο συναδέλφων, της καθηγήτριας Εικαστικών κ. Ευαγγελίας Γεωργουλά, με τη βοήθεια της οποίας οι μαθητές δημιούργησαν την αφίσα του προγράμματος με τίτλο «ΌΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ-ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ», καθώς επίσης και η συνεισφορά της καθηγήτριας Μουσικής, κ. Σοφίας Ξένου, η οποία βοήθησε τα παιδιά να ερμηνεύσουν το ποίημα «Αν όλα τα παιδιά της γης (1997)» Ποίηση: Γιάννης Ρίτσος, Μουσική: Μίμης Πλέσσας .

 

·         Τέλος,οι μαθητές στα πλαίσια του μαθήματος των Εικαστικών αποτύπωσαν την εικόνα όλων των παιδιών της γης όλων των εθνικοτήτων και δημιούργησαν την αφίσα του προγράμματος με τίτλο «ΌΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ-ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ», στην οποία όλα τα παιδιά της γης κρατούν το ένα το χέρι του άλλου γύρω από τον πλανήτη Γη.

Eikona 2